fbpx

Einde opdracht – interim projectleider Robin Avis

01 maart 2021

Na ruim 1,5 jaar is er een einde gekomen aan de verhuis- en verbouwingsopdracht van onze interim projectleider Robin Avis bij Intermaris. Robin heeft Intermaris compleet ontzorgt, geadviseerd en geholpen met de verbouwing en verhuizing van het hoofdkantoor. De Oost-vleugel van het hoofdkantoor werd compleet verbouwd vanwege een nieuw bestemmingsplan. De ruim 100 werkplekken kregen tijdelijk een nieuwe bestemming in de West-vleugel. In april 2019 is Robin gestart met de voorbereidingen van het verhuisplan. 

 

 

Robin zegt hierover;
,, De interne verhuizing van Oost naar West is uitgevoerd in één weekend en was flink aanpoten. Niet alleen zijn de werkplekken verhuisd, ook de kantine en receptie kregen tijdelijk een andere locatie in de West-vleugel. Nadat deze interne verhuizing was afgerond, begon de verbouwing in de Oost-vleugel. Tijdens de verbouwingsperiode heb ik samen met de facilitaire dienst de terugkeer van de medewerkers naar de Oost vleugel voorbereid. We hebben geïnventariseerd wat de nieuwe gebruikersbehoeften zijn van de mensen en daarop de werkplekken, omgeving en processen aangepast. Zo hebben we de werkplekken voorzien van nieuwe technologie. Ook hebben we de kantine en het sleutelbeheer aangepast.”

De verhuizing van West naar Oost stond gepland in maart 2020, maar door de lockdown veranderde deze planning. De verhuizing van het meubilair is uiteindelijk gefaseerd uitgevoerd, zodat we aan de maatregelen konden voldoen. De nieuwe vleugel hebben we direct corona-proof ingericht. In juni 2020 is de verbouwing in de West-vleugel gestart, waarbij het gebouw zo ingericht werd voor zes nieuwe huurders. Ook hier is de verbouwing gefaseerd uitgevoerd om te voldoen aan alle maatregelen. De nieuwe huurders hebben ook niet tegelijk intrek genomen, maar is ook gefaseerd gegaan. Terwijl de verbouwingswerkzaamheden door gingen, zijn de inhuizingen van de nieuwe huurders zeer soepel verlopen.

,, Gedurende deze periode hebben wij verder nagedacht over de invulling van de facilitaire services voor de nieuwe huurders. Zo hebben wij het parkeerterrein opnieuw ingericht, nieuwe reclamezuilen ontwikkelt, het sleutelbeheer en entree geupdate, nieuwe zonweringen geplaatst én het netwerkcentrum voorzien van de nieuwste technologie. Ook hebben we samen met de nieuwe huurders een huishoudelijk reglement opgesteld. In februari 2021 hebben de laatste huurders hun intrek genomen. Het multi-tenant gebouw ‘’Het huis voor de stad’’ is daarmee volledig ingericht en klaar voor de toekomst. Daarmee is ook mijn project ten einde gekomen. Via deze weg wil ik alle collega’s van de facilitaire dienst bedanken voor de fijne samenwerking. We hebben, ondanks de veranderende omstandigheden, een heel mooi resultaat neergezet. Ik wens het facilitaire team van Intermaris heel veel succes met het verder ontwikkelen van de afdeling en met het beheren en onderhouden van de nieuwe kantooromgeving.”

Eager People is Robin ontzettend dankbaar voor zijn geleverde werk en Intermaris voor het vertrouwen en de samenwerking.

Denkt jouw organisatie na over het veranderen van de werkomgeving nu de gebruikersbehoefte is veranderd? Wij kunnen hierbij onze kennis delen, inspireren en helpen. Interesse? Neem dan contact op.

Hoi, kan ik je helpen?
consultant
Nick

Bij vragen en/of opmerkingen kun je mij tijdens kantoortijden bereiken op 030 201 17 62 of per mail op
info@eagerpeople.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.