fbpx

De winnaar van onze jubileum-actie is bekend!

11 juli 2018

header ervaring Tim blok bij Eager People

De winnaar van onze jubileum-actie is bekend. Gefeliciteerd Tim Blok met jouw professionele LinkedIn-Fotoshoot! Als oud medewerker en flyerboy heeft Tim in de vroege dagen van MijnStudent actief meegeholpen aan ons succes. Hierom konden we niet anders dan Tim opbellen en te vragen wat hij zich nog herinnerd van zijn tijd als “Flyerboy”.

Hoi Tim, hoe ben jij lang geleden bij MijnStudent terecht gekomen?

“Ik woonde tien jaar geleden in Utrecht, ik zat hier op school en zocht een baantje. Mijn ouders kende toevallig de tante van Gerhard en van het één kwam het ander. Voor ik het wist hadden ik en mijn broertje een baantje bij MijnStudent en mochten we meewerken aan de naamsbekendheid. Het was zeg maar de start van mijn professionele carrière. Het was de bedoeling dat we elke zaterdag door de wijken van Utrecht liepen om daar flyers door de deur te stoppen. In het begin ging Joren of Gerhard nog wel eens mee maar na een tijdje gingen mijn broertje en ik alleen. Het maakte niet uit wat voor weer het was, regen of zon, we gingen altijd. Op zaterdag fietsten we naar het huis van één van de ondernemers, kregen een paar dozen met flyers en screenshots van Google Maps met de straten die deze week aan de buurt waren. Zo kwamen wij onze weekenden wel door.”

Flyerboy tim over zijn tijd bij MijnStudent

Heb je nog goede herinneringen aan deze tijd?

“Ik heb wel een aantal momenten in mijn geheugen staan die ik niet snel zal vergeten, haha. Zo waren ik en Gerhard op een dag op pad en besloot een hond mij eens even in mijn kuit te bijten. De schade viel gewoon mee dus we konden gelukkig door flyeren maar dat heeft wel indruk gemaakt.
Een ander memorabel moment was niet ver daarna. Mijn broertje was al vroeg in de ochtend begonnen met zeuren over zijn buik. Ik was van mening dat hij gewoon niet wilde werken en daarom lastig deed. Na een aantal uur bleek het toch ernstig en eenmaal bij de huisarts aangekomen moest hij met spoed opgenomen worden vanwege een blinde-darm-ontsteking. Het klinkt gek maar dat zijn wel de goede verhalen nu.
Als laatst heb ik ook nog wel goede herinneringen aan een andere dag. In plaats van flyers door de deur te doen kregen we de opdracht om flyers om fietsen heen te hangen waarmee mensen een gratis fietskrat konden krijgen. Opvallend veel mensen vonden dit onprettig wat het wel spannend maakte. Achteraf bleek het wel een geslaagde actie want waar je ook fietste zag je nu, en zie je nog steeds MijnStudent kratjes langskomen.”

Eager People fietskratten

Hoe is het je sinds die tijd vergaan?

“Na een jaar werken was het flyeren eigenlijk niet meer nodig. Ik heb nog een tijdje verhuiswerk gedaan maar dat was niet zo mijn ding. School en studie eiste ook steeds meer tijd op dus toen was het gedaan helaas. Toevallig ben ik uiteindelijk ook als recruiter bij een IT bedrijf genaamd Stabiplan terecht gekomen. Wij specialiseren ons echter in IT dus dat is wel anders dat de facilitaire specialisatie van Eager People nu maar dat betekent niet dat ik graag op de hoogte blijf van de ontwikkelingen.”

 

 


Daarover gesproken; wat denk jij van de overstap naar Eager People?

“Ik vond het een hele spannende beslissing. MijnStudent was stabiel doordat er zoveel diversiteit aan hulp werd aangeboden. De specialisatie van de facilitaire branche die Eager People nu omarmt is daarom een risico geweest. Toch denk ik dat het wel de juiste keuze was. Door specialisatie kan je jezelf en je medewerkers beter in de markt zetten. Daarom denk ik dat de switch naar Eager People en Facilitaire medewerkers een risicovolle maar goede was. Je moet jezelf blijven neerzetten als vernieuwde partij maar daar gaan jullie zeker de vruchten van plukken.”

Bedankt voor je tijd en gefeliciteerd. Waar ga je de fotoshoot voor gebruiken?

Mijn Linked-In foto kan weer vernieuwd worden, een update is daarom zeer welkom. Een mooie foto is altijd goed.”

Benieuwd naar al onze facilitaire diensten? Bekijk hier alle mogelijkheden of neem direct contact op!

Hoi, kan ik je helpen?
consultant
Nick

Bij vragen en/of opmerkingen kun je mij tijdens kantoortijden bereiken op 030 201 17 62 of per mail op
info@eagerpeople.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.