fbpx

Betrouwbare partner voor inrichting en beheer van logeerwoningen

logeerwoningen

Wanneer je 800 woningen per jaar renoveert, heb je uniform beleid nodig voor de tijdelijke huisvesting van bewoners. Woningcorporatie Mitros en Eager People ontwikkelden daarvoor samen een goed werkende aanpak. Inkoper Ron Sierink en teammanager Wonen Diny Polwijk van Mitros vertellen over dat proces.

Het inrichting van logeerwoningen met Eager People

Ron: “Natuurlijk hadden we bij elk renovatieproject wel een oplossing. Soms logeerwoningen, soms een hotel of pension. Maar eigenlijk was er telkens een ander team mee bezig dat vervolgens het wiel opnieuw uitvond.

Diny: “Bovendien waren de kosten van tijdelijke opvang versleuteld in de projecten.  Dat moest helderder. We wilden voor iedere bewoner een basisstandaard, en daarna per project de beste oplossing bepalen. In een jongerencomplex ziet die er anders uit dan in een flat waar de gemiddelde leeftijd 89 is.”

Ron: “Kortom, we wilden trajectoverschrijdend beleid voor wat we logeerwoningen zijn gaan noemen. Omdat het nieuw ontwikkeld moest worden, werd staflid Tim Cools aan het project verbonden. Vervolgens organiseerden we een aanbesteding, waarin we ook vroegen om eigen oplossingen. Het bleek dat geen enkele partij de door ons gevraagde dienst al compleet had staan. Ook Eager People niet. Ze hadden wel een eerlijk verhaal over waar ze goed in waren en wat ze nog moesten leren.  En ze zaten vol vuur, energie en elan om er een succes van te maken. Daarom hadden we vertrouwen in hen. We kenden hen bovendien van eerdere klussen zoals tuinen opknappen en verhuisdiensten voor bewoners. We wisten dat ze flexibel zijn en snel kunnen handelen als het nodig is. Want je kunt standaardiseren wat je wilt, soms moeten dingen opeens toch sneller of anders. “

Samenwerking groeit twee kanten op

Diny: “In de bouw kom je altijd wel iets tegen waar je niet op gerekend had. Op zulke momenten merk je hoe goed de mensen van Eager People communiceren, en hoe hard dat nodig is. Ze zijn bereid kritisch naar zichzelf te kijken als ze iets niet effectief hebben gedaan. Maar soms ben je intern zélf de zwakste schakel. Het was opvoeden naar beide kanten.”

Ron: “Het inrichten van logeerwoningen is een doorlopend proces. Alleen is het niet regelmatig en ook niet onze core business. Maar we moeten het wel organiseren. Eager People ontzorgt ons daarin steeds verder. Zo beheren ze onze opslagplaats met spullen voor woninginrichting. We hebben alles, van bedden tot strijkplanken en keukengerei. Eager People houdt bij wat nog bruikbaar is en wat we moeten vervangen. “

Diny: “We hebben een ritme gevonden. Eager People is zo professioneel geworden dat ik er bijna geen omkijken meer naar heb. Ik voel me boven verwachting ontzorgd.”

Bent u ook op zoek naar medewerkers voor het opknappen  en/of inrichten van (logeer)woningen? Bekijk alle mogelijkheden hier of vraag direct een offerte aan.

Vraag offerte aan!

“Eager People is zo professioneel geworden dat ik er bijna geen omkijken meer naar heb. Ik voel me boven verwachting ontzorgt.”

Bedrijfsgegevens

    • Mitros Woningcorporatie in Utrecht en Nieuwegein verhuurt 31.925 verhuur-eenheden. Voornamelijk woningen, maar ook bedrijfsruimtes, garages en bergingen. Verder heeft Mitros een bescheiden aantal koopwoningen.

Meer klanten over Eager People

logeerwoningen

Ben jij student, starter of professional?

Ben je op zoek naar een afwisselende (bij)baan in het facilitaire werkveld? Er zijn bij ons verschillende mogelijkheden!

logeerwoningen

Facilitair professional nodig?

Heb jij een vacature en snel een facilitaire professional nodig? Dan zijn wij er voor je!

logeerwoningen

Tijdelijk facilitaire handen nodig?

Op zoek naar flexibele inzet binnen jouw organisatie? Onze facilitaire talenten staan voor je klaar!   

Hoi, kan ik je helpen?
consultant
Rens

Bij vragen en/of opmerkingen kun je mij tijdens kantoortijden bereiken op 030 201 17 62 of per mail op
info@eagerpeople.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.