Recruiter – Utrecht – 32-40 uur
Vacature alert!
Wil jij onderdeel zijn van een hecht en gedreven team en aan de slag in een goed bereikbaar en tof kantoor in Utrecht? Ja = snel verder lezen!
Bij Eager People zoeken we een recruiter. Een gedreven en mensgerichte topper met commercieel inzicht. Bij Eager People draait alles om onze medewerkers elke dag weer een leuke werkdag bezorgen. Ga jij daar ook op aan? Kom dan eens op de koffie bij Eager People!
#eagerpeople #forabetterworkplace #vacature #recruiter #nieuwebaan
Jouw nieuwe werkplek
Eager People – for a better Workplace – helpt organisaties bij het verbeteren van de werkomgeving.
Eager People heeft medewerkers in dienst, die overal in Nederland klein onderhoud, verhuizingen, inventarisaties, ingebruikname van panden, receptiewerk en allerlei andere operationele facilitaire werkzaamheden verrichten. Dit noemen wij onze facilitaire flexpool. We gaan veel verder dan ‘handjes leveren’ en nemen een uitdaging echt van de klant over. We nemen de leiding op een project en zetten de mensen, materialen en transportmiddelen in die nodig zijn.
Daarnaast ontwikkelen wij momenteel een traineeship voor afgestudeerde MBO’ers waarmee wij hen een springplank bieden voor hun (facilitaire) carrière. Dit noemen wij MBO Kickstart. Met name voor deze dienst zoeken wij uitbreiding van ons team! Uiteraard vertellen we je in een persoonlijk gesprek graag meer over deze dienst
Onze cultuur
Onze cultuur is ondernemend en groeigericht. Bij Eager People werken we vanuit vijf kernwaarden: Energie, Aandacht, Groei, Eerlijk en Resultaat. In alles wat wij doen, komen de kernwaarden terug. Wij zoeken dan ook klanten, kandidaten én medewerkers die zich thuis voelen bij deze kernwaarden.
Het team van Eager People is hecht en professioneel en we vinden een growth mindset belangrijk. We willen elke dag een beetje beter worden. Deze persoonlijke en professionele groei zorgt voor meer werkplezier en een betere dienstverlening aan klanten, kandidaten en medewerkers.
Taken en verantwoordelijkheden
Om te beginnen leer je Eager People en je nieuwe collega kennen en word je ingewerkt. Je gaat aan de slag met:
- Het voeren van intakegesprekken met potentiële nieuwe medewerkers, zowel fulltimers als parttime medewerkers;
- Het onboarden van nieuwe medewerkers;
- Het opbouwen en onderhouden van relaties met facilitaire opleidingen en docenten van MBO;
- Het opbouwen en onderhouden van de contacten met studie- en studentenverenigingen waar we mee werken;
- Het publiceren van nieuwe opdrachten en vacatures op jobboards;
- Het posten van vacatures op social media;
- Het (helpen) organiseren van events, workshops, etc. voor bestaande medewerkers;
- Helpen bij organiseren van trainingen voor nieuwe medewerkers;
- Community management; versturen van cadeautjes, kaarten, etc. bij verjaardagen, ziekte, hoogtepunten en ander ‘lief en leed’ van medewerkers.
Jouw eigenschappen
Om dit alles te kunnen doen, dien je natuurlijk te beschikken over een aantal belangrijke eigenschappen:
- Je bent intrinsiek geïnteresseerd in mensen. Je bent nieuwsgierig en wil echt alles weten over achtergrond, het opleidings- en arbeidsverleden, gedrag en communicatiestijlen, drijfveren en heel veer meer;
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
- Je bent sociaal vaardig en beschikt over een gezonde dosis inlevingsvermogen;
- Je bent commercieel ingesteld, bent ‘eager to learn‘ én een doorzetter;
- Je bent resultaat- en doelgericht ingesteld;
Verder:
- Je beschikt bij voorkeur over een rijbewijs B;
- Je bent bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Utrecht.
What’s in it for you
- Je wordt lid van de Eager People-familie een leuk team van eager collega’s;
- Je gaat werken op een goed te bereikbare locatie in Utrecht;
- Je wordt regelmatig uitgenodigd voor leuke team-uitjes, BBQ’s en borrels;
- Je krijgt de gelegenheid om vak-gerelateerde bijeenkomsten te bezoeken om kennis om te doen en je netwerk uit te breiden;
- Thuiswerken behoort tot jouw mogelijkheden. Eager People hanteert een thuiswerkbeleid;
- Je krijgt veel vrijheid in het uitvoeren en plannen van jouw werkzaamheden;
- Professionele begeleiding en persoonlijke coaching;
- Een bedrijfscultuur van dienstbaarheid en gebouwd op kernwaarden die ook echt geleefd worden;
- Er is een opleidingsbudget voor je beschikbaar, zodat jij je binnen jouw vakgebied kan blijven ontwikkelen.
Verder:
- Wij bieden een salaris tussen de € 2.200,- en € 2.900,- bruto op basis van 40 uur per week afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring;
- Vakantiedagen: 24;
- Vakantiegeld: 8%;
- Pensioenvoorziening;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Je ontvangt reiskostenvergoeding voor zakelijk- en woon-werkverkeer.
Sollicitatie en informatie
Ben je enthousiast geraakt over de functie en ons bedrijf? Reageer dan snel!
Voor vragen over de vacature kun je terecht bij Floor Fillekers (Directeur) via 06-15445209. Je kan ook ter aankondiging een WhatsApp bericht naar hem sturen.