fbpx

Hoe gaat het nu met? - Liselot Hendrikse

Het is 21 juli wanneer Liselot voor het eerst op gesprek is geweest bij onze opdrachtgever NKC in Soesterberg. Met een dosis positieve energie laat ze ons weten dat het gesprek uiterst goed is verlopen. Niet veel later belt onze opdrachtgever ook heel enthousiast op. Een nieuwe, succesvolle match is in de maak! Twee dagen later tekent Liselot haar contract voor de functie van facilitair medewerker en treedt in dienst bij het NKC.

Liselot is alweer ruim 5 maanden aan het werk bij NKC. Hoogste tijd dus voor een kop koffie en te vragen hoe het nu met haar gaat. 

Wat is NKC voor organisatie en wat is jouw rol?
NKC is hét consumentenplatform voor de camperaar. Er werken ruim 65 gezellige collega’s en 250 vrijwilligers. De afgelopen jaren zijn we behoorlijk gegroeid en ook dit jaar maken we weer een groei door qua leden en collega’s. We geven het magazine Kampeerauto uit, verkopen en adviseren leden omtrent verzekeringen. Daarnaast organiseren we evenementen, reizen en bieden camping routes aan. Ook hebben wij een specifieke app, namelijk Campercontact. Door de snel groeiende organisatie, was een professionaliseringsslag nodig op de facilitaire afdeling. Daar zijn mijn collega Liesbeth en ik voor aangenomen om zelfstandig de afdeling vorm te geven. Onze werkzaamheden zijn heel veelzijdig, van tactisch- op operationeel niveau. Deze verdeling maken Liesbeth en ik zelf en pakken de projecten vaak in samenspraak met HR op.

Waarom werk jij in het facilitaire werkveld? Wat vind je daar zo leuk aan?
Ik zorg graag voor andere mensen en vind dat ik een heel dienstbaar karakter heb. Ik wil dat alles op de werkplek perfect geregeld is voor mijn collega’s. Daarnaast sta ik graag in contact met mensen en vind het fijn om mensen te helpen. Hier is geen dag hetzelfde en ik zit niet de hele dag achter een bureau. Ik kan dus goed mijn energie kwijt in mijn werk.  Dat is bij mij een groot pluspunt, want ik kan nog wel eens een stuiterbal zijn. Het helpen van mensen geeft mij veel voldoening. Daarnaast pak ik graag nieuwe dingen op en vind ik het gaaf om het effect te zien van mijn werk op de werkvloer. 

Op welk project ben jij trots?
In de vijf maanden dat ik hier werk, heb ik al een aantal projecten afgerond. Ik heb de verhuizing van het beurshok mogen realiseren, het digitaliseren van het sleutelbeheer, het digitaliseren van de verstrekkingen, diverse instructievideo’s in elkaar gezet en nog een aantal andere zaken waar aandacht aan besteed moest worden. Waar ik nog het meest trots op ben is de ‘’kerst drive-through’’. Aangezien er geen live kerstborrel georganiseerd mocht worden, hebben wij ervoor gekozen om een ‘drive-through’ te faciliteren. Hiervoor hebben wij onze eigen garage gebruikt. Onze collega’s konden hier hun kerst- en borrelpakket komen ophalen. Wij hebben daar hele leuke reacties op ontvangen. Dat deed mij heel veel goeds.

Welke trends en ontwikkelingen binnen FM vind jij interessant en zie je mogelijkheden binnen NKC?
Allereerst zie ik momenteel al een ontwikkeling in de herinrichting van het bedrijfspand. Onze bibliotheek wordt nu niet meer als stilteruimte gebruikt, om de werkplekken meer corona-proof in te delen. We zien nu ook dat de werkplek een sociale ontmoetingsplek wordt omdat veel mensen thuis werken. We zijn nu aan het inventariseren en monitoren wat de bezettingsgraad is en of de inrichting nog voldoet aan de wensen van onze collega’s. Ook in het verduurzamen van processen binnen het bedrijf en het bedrijfspand zelf zie ik veel mogelijkheden. Dit is al meegenomen in het jaarplan voor 2021.

Tot slot vind ik het digitaliseren van alle processen heel belangrijk. Dit sluit gelijk aan op het verduurzamen. Het verbruiken van minder papier staat hoog op de agenda. Daarnaast is het voor de verschillende processen en contact tussen verschillende afdelingen (al helemaal nu met thuiswerken) veel gemakkelijker als alles gedigitaliseerd is.

Wat heeft Eager People voor jou betekend?
Dankzij Eager People heb ik mijn allereerste baan gevonden! Zij hadden deze vacature openstaan en ik werd benaderd door Romy Goudsmits (recruiter). Na een interessante en persoonlijke kennismaking ben ik voorgesteld bij de opdrachtgever. Daar ben ik hen enorm dankbaar voor.

Daarnaast huur ik Eager People nu ook in als ik tijdelijk extra facilitaire handen nodig heb. Dan kan ik gebruik maken van hun facilitaire flexpool. Zo heb ik hen tijdens de verhuizing van ons beurspand ingehuurd.
Voor mijn komst hadden zij al een groot project opgepakt met onze ICT-afdeling. Alle bureaus hebben zij voorzien van cable management. Dat was een behoorlijk project, maar samen met onze ICT-afdeling is dit uiterst vlot verlopen. Geen losse kabels meer! Heerlijk!

Als ik in de toekomst weer hulp nodig heb, zal ik Eager People zeker weer om hulp vragen. Ik heb ontzettend fijn contact! 

Meer klanten over Eager People

Samen sterker! Zonnehuisgroep Amstelland & Eager People

Samen sterker! Zonnehuisgroep Amstelland & Eager People

  • |Klant: Zonnehuisgroep Amstelland
  • | Categorie: Projecten

Jo Visser verbleef in het Zwitserse Davos om te herstellen van een longziekte. Daar kwam zij op het idee om Zonnehuizen op te richten voor[...]

Winterklaar maken van teststraten

Winterklaar maken van teststraten

  • |Klant: GGD regio Utrecht
  • | Categorie: Projecten

Eager People mocht Corona teststraten inrichten en winterklaar maken. Dit deden wij in opdracht van GGD Regio Utrecht waar met 1100 man, 7 dagen[...]

Hoe gaat het nu met? - Stefan Brons

Hoe gaat het nu met? - Stefan Brons

Ruim een jaar werd Stefan namens Eager People gedetacheerd op de facilitaire servicedesk bij PoortCentraal in Den Haag. Het bleek de perfecte[...]

Hoi, kan ik je helpen?
consultant
Nick

Bij vragen en/of opmerkingen kun je mij tijdens kantoortijden bereiken op 030 201 17 62 of per mail op
info@eagerpeople.nl

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.